gsteenss em angola

Tuesday, October 10, 2006

Strategische Planning...















So stillekesaan begint het hier vorm te krijgen: we zijn nu aan de Powerpoint presentatie begonnen voor de workshop,
waarin het hele team de verschillende actuele temas in Angola zullen bespreken, om daaruit conclusies te trekken wat de prioriteiten voor Oxfam worden de volgende jaren.
Het ziet er wel naar uit dat die workshop pas tegen het eind van de maand zal kunnen plaatshebben, wegens het feit dat de collegas het allemaal druk, druk, druk hebben. Daarom is mijn vlucht met een week uitgesteld en zal ik pas terugkomen op 2 november. Enfin, da maakt nu ook het verschil nie uit, maar aangezien dat m'n visum tegen dan definitief verloopt is dat de uiterste datum tot wanneer ik hier kan blijven, anders loop ik hier als 'illegaal' rond. En da's nu ook weer nie de bedoeling...
Ondertussen ben ik ook aan mijn eigen 'persoonlijke strategische planning' voor 2007-2010 bezig: wat neerkomt op het ijverig volgen van vacatures en uitkijken waar het hierna naartoe gaat. Zoals trouwens al eerder te merken was, zijn we daar voorlopig nog niet uit, en blijft het afwachten tot er iets concreets uit de bus komt, wie weet...

Oh, en voor de nieuwsgierigen: screenshot is OpenOffice 2.0.3 op Freespire 1.0.13, meer screenshots, of beter nog download een Live-CD hier (hehe: sorry, kon het nie laten)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home